Menu
Město Jilemnice
MěstoJilemnice

Odbor živnostenský

MĚSTSKÝ ÚŘAD JILEMNICE – OTEVŘENO:

pondělí a středa   8 – 11, 12 – 17

ÚT, ČT, PÁ - pouze na obejdnání po telefonické domluvě

úterý a čtvrtek       8 – 11, 12 – 14.30

pátek                       8 – 11, 12 – 13 

(Podatelna v budově A a Pokladna v budově C vždy bez objednání)


Pozn.: Rada města Jilemnice se s účinností od 1. 1. 2024 připojila k nastupujícímu trendu více města a obcí, které nahrazují pojmově již poněkud zkostnatělé „Úřední hodiny“ městského úřadu pojmy „Provozní doba úřadu“ nebo „Otevírací doba úřadu“.

Všechny tři budovy městského úřadu budou podobně jako dosud otevřeny pět dnů v týdnu. Změna je v tom, že po dva dny v týdnu bude možné přijít na úřad ve vyhrazených časech bez objednání a tři dny v týdnu jen po předchozím objednání. 

On line objednání je dosud možné pouze na dopravně-správních agendách. Tuto formu objednávek chceme postupně rozšiřovat a dosáhnout celoúřadového pokrytí. Cílem je mít úřad otevřený pro všechny, zjednodušit objednávání, minimalizovat čekací doby a mít spokojené klienty.

Adresa:
Náměstí 3. května, čp. 228, 51401 Jilemnice. 
Budova C, 2. patro.     
           

JménoFunkceTelefon / E-mail
Ing. Věra RutkayováVedoucí, evidence a kontrola živností, evidence zemědělských podnikatelů481 565 318
605 840 398
rutkayova@mesto.jilemnice.cz
Ing. Zuzana ChládkováEvidence a kontrola živností, evidence zemědělských podnikatelů481 565 207
chladkova@mesto.jilemnice.cz
Bc. Jana PithardováEvidence a kontrola živností, evidence zemědělských podnikatelů481 565 312
pithardova@mesto.jilemnice.cz

Kalendář

Po Út St Čt So Ne

Kalendář svozu odpadů

Říjen 2024
Po Út St Čt So Ne
30
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31 1 2 3
Kalendář svozu odpadu

Odstávka elektřiny

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů

nahoru