Facebook

Úvod > Městský úřad > Úřední hodiny

Úřední hodiny

Podatelna (budova A) a centrální pokladna (budova C):

Pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Úterý 8:00 - 11:30 12:30 - 14:30
Středa 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Čtvrtek 8:00 - 11:30 12:30 - 14:30
Pátek 8:00 - 11:30 12:30 - 14:30

 

 

 

 

 

 

Správní agendy (evidence obyvatel, občanské průkazy, cestovní doklady, matrika, evidence vozidel, evidence řidičů) 

Pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Středa 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Pátek 8:00 - 11:30 12:30 - 14:30

 

Ostatní agendy

Pondělí 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00
Středa 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00

 

Neodkladná předem dohodnutá jednání v úředních hodinách se konají po dobu nezbytně nutnou, obvykle nepřesahující 30 minut.

Starosta nemá pevně stanovené úřední hodiny, termíny schůzek je možné dohodnout telefonicky, osobně nebo e-mailem prostřednictvím sekretariátu nebo přímo se starostou.

Uvolněný místostarosta nemá pevně stanovené úřední hodiny, termíny schůzek je možné dohodnout telefonicky, osobně nebo e-mailem prostřednictvím sekretariátu nebo přímo s místostarostou.

Neuvolněný místostarosta má úřední hodiny ve středu od 13.00 hod. do 17.00 hod. (ve dnech jednání zastupitelstva města do 16.00 hod.), termíny dalších jednání je možné dohodnout telefonicky, osobně nebo e-mailem prostřednictvím sekretariátu nebo přímo s místostarostou.

 

velikost písma - A +

Loga projektu Projekt Zavádění CAF v Jilemnici

Projekt „Zavádění CAF v Jilemnici“ číslo: CZ.1.04/4.1.01/53.00038. Tento projekt je financován z ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR. Díky projektu pořídilo Město Jilemnice v roce 2011 tyto webové stránky.